Saturday, July 9, 2011

グランヴィア大阪 26F 

京都市立芸術大学とホテルグランヴィア大阪のコラボレーション。
グランヴィア大阪 Art Works Project @KCUA に参加することになりました。
今月から、私の作品も客室に飾っていただきます。
もちろん宿泊可能ですよ!

今日はそのグランヴィア大阪で開催中のARTOSAKA2011に遊びに行ってきました。
数々のアート作品だけでなく、26Fの絶景は素晴らしかったですよ。今日は天気も良く、空気が澄んでいたのか、山までくっきり綺麗に見えました。

私の作品もどんな風に飾られるのか楽しみです!


I am going to take part in the collaboration by Kyoto City University of Arts and the Hotel Granvia Osaka. (Art Works Project @KCUA) My work will be hung up on the wall in some guest rooms from this month for a year.

You can stay in the rooms, of course! Please ask the Hotel Granvia Osaka about staying.
More information about the works, please contact to ARTCOURTgallery.

The project rooms are on 26th floor having amazing view!! (I don't know whether my works are gonna be in view side rooms or not. But I say, it's very nice Hotel!)

No comments:

Post a Comment